Style PhiloSophie: Unexpected appearances

Wednesday, December 7, 2016

Unexpected appearances

 
The last couple weeks I didn’t have time to take any pictures, because I had so much stuff going on. And if I had time I just fell into my bed like a stone. And now I'm sick. yay

So here a couple pictures I found, from the last time I went to London. I couldn’t post them before because my hard drive crashed and I didn’t have any back up. At least I thought so. It's always heartbreaking when so many pictures and thus in a way memories are deleted unwillingly. Moral of the Story: Always back up your data!
I just LOVE London! Especially around this time of year, with all it’s glittering lights. I am hoping to visit again soon and maybe stay for a little longer in the future...

xSophie



In der letzten Zeit hatte ich keine freie Minute um Bilder zu machen, weil ich so viel zu tun hatte. Und wenn ich dann mal Zeit hatte, bin ich einfach wie ein Stein in mein Bett gefallen. 
Also sind hier ein paar Bilder die ich letztens wiedergefunden habe, von dem letzten Mal als ich in London war. Ich konnte die Bilder leider vorher nicht posten, weil meine Festplatte den Geist aufgegeben hat und ich kein Backup von den Bildern hatte. Zumindest dachte ich das. Es ist immer herzzerreißend wenn Bilder und damit auch in gewisser weise Erinnerungen ungewollt gelöscht werden. Moral von der Geschicht: Immer ein Backup machen!
Ich liebe London! Vor allem zu dieser Jahreszeit, mit all seinen glitzernden Lichtern. Ich hoffe kann bald wieder dort hin und dann vielleicht auch für ein bisschen länger...

xSophie



Coat/Mantel - Zara
Scarf/Schal - Similar
Jeans - Set
Sneaker - Religion

No comments:

Post a Comment